piątek, 24 czerwca 2011

Haj :) Dzisiaj chciałam wam pokazać moje zakupy z dzisiejszego dnia :) Nie jest tego dużo, ale jestem z siebie kosmicznie dumna, bo starałam się kupować tylko te rzeczy, które są modne w tym sezonie :)

 Na pierwszy ogień idą bransoletki z Stradivaliusa :) Są w klimacie podróży nad Wielki Kanion, więc jedne z najmodniejszych w tym sezonie. Zawsze je chciałam, a że zaczęły się wyprzedaże...

 kupiłam je za magiczną cenę 14 zł (i 99 groszy xD). Poluję jeszcze na te beżowe, ale nie wiem czy będą w tym sezonie obniżone :)















Kolejnym moim punktem był Promod. Ojj podobało mi się kilka rzeczy (ale nie z ciuchów). Ta torba była ostatnia. Miałam kolejny cel - kupić coś z frędzlami. No i kupiłam :)


Za cenę 39 zł (torba była przeceniona z 79) ;)















Kolejnym celem było coś denimowego. Po kolejnym podejściu w Mango znalazłam pod wieeloma innymi kamizelkami w rozmiarze L i XL tą jedna, jedyną jasną kamizelkę.

 Przecenili ją z 99 zł na 49 (bez groszy) :) Aaale miałam radochę jak ja znalazłam :)                                          


Ostatnim przystankiem była Zara Kids. Kupiłam sobie dwie maaaalutkie bluzeczki na rozmiar 13/14 lat :) Hahh lubię tam kupować, bo są fajne ceny - za T-shirt po 35 zł, po pierwszych przecenach - 25 :D


Weszłyśmy jeszcze z mmmammą do Endo. Aahh jak ja dawno nie kolorowałam drzewek... xD Dobra ja kończę, bo mam pewne 'zobowiazania' xDD

1 komentarz:

  1. ale fajne rzeczy! niedługo też jadę "upolować" jakieś ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń