piątek, 11 marca 2011

Finał IV powiatowego konkursu "Młody Mistrz Krawiectwa"

Dzisiaj razem z mą koleżanką Magdą wybrałyśmy się na finał Młodego Mistrza Krawiectwa (tj. konkurs taki). Pokaz odbył się gdzieś w centrum Cze-wy (no mniejsza gdzie to jest xD). Dojechałyśmy jakoś spoko, a spędziłyśmy tam z dwie i pół godziny :) Zero lekcji, ani historii na końcu :D Byłam po prostu wniebowzięta taki zakończeniem tego fatalnego tygodnia. Wybrałam z szafy moje najfajniejsze ciuchy :) Szkoda tylko, że się nie dostałam :( No ale mówi się trudno :)

Teraz przedstawię wam kilka fotek z pokazu oraz dyplom za uczestnictwo w tym konku razem z moim projektem :)
Ogólnie wszystkich zdjęć zrobiłam z 79, ale przedstawię wam tylko te najładniejsze ;)


Moje totalne faworytki (pierwsza z lewej dostała I miejsce :D)


A tu się wkradł przez przypadek (dzieło Magdy) mój mały outfit :D




A tu przerwa xD bitwa na aparaty, zdjęcia z PrincePolo i toniciem xD Hah. To się nazywa zarąbisty team xD
(od lewej - Magda, Karolina, Ania, Martyna)

Hah. Było tak śmiesznie na break'u, że prawie spóźniłyśmy się na finaaał xD Ale i tak było fajnie :D
Teraz wcinam kluchy z sosem i ogórki kiszone. Życzę każdemu smacznego i miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz