niedziela, 6 marca 2011

Moje i tylko moje!

Teraz coś trochę innego. Pokaże wam choć trochę mojego pokoju. Trochę bo to tylko jedna z niewielu metrów kwadratowych mojego magicznego pomarańczowo-beżowego koloru.

Manekiny i malutkie pudełeczka to tylko jedne z wielu miejsc, gdzie trzymam swoje skarby. Marzy mi się, żeby mój pokój był w kolorze malinowym, albo liliowym :) Tak tak, ale to tylko marzenia... Tak samo jak o posiadaniu choćby tylko jednej rzeczy z Alice+Olivia ... No dobra, koniec tych smutów i marzeń xD Żyjmy tu i teraz xD Hah kto to mówi? Ja? Niespełna 14-letnia dziewucha, która ubiera się jak to mi ktoś kiedyś powiedział "bardzo elegancko" xD
(tak tak z takiego małego diabełka na zdjęciu od komunii, wyszła taka diablica xD. Drugi manekin się normalnie ugina pod ciężarem wszystkich moich naszyjników xD)


(jedne z wszystkich moich naszyjników z Accesorize)


Tutaj moja pokaźna kolekcja bransoletek. Kocham je! Tak samo jak torby i portfele. Zrobię może jeszcze kiedyś zdjęcie moich toreb, zobaczymy :D

1 komentarz:

  1. Sory, ale twój blog jest po prostu NUDNY... -.-'

    OdpowiedzUsuń